lördag 14 juli 2012

En lördag


Inatt drömde jag om barn. Jag skulle hålla ordning på ett gäng  treåringar på stan. Slarvade bort allihop.  Såklart.  Jag märker att väldigt stor del av min tankeverksamhet kretsar kring vårt beslut så jag försöker aktivt tänka på andra saker. Jag vill inte bli tiltad i skallen. 

Började morgonen med 5 km powerwalk och ett TRX-pass med fokus ben/rumpa/bål.  Härligt!  Har lyckats klämma in 7 träningspass den här veckan (mina PWs räknar jag inte in där) och är därmed nöjd. Imorgon kan det bli en extra vilodag. Känner mig ganska trött efter en serie utmanande pass både med  TRX och vikterna på gymmet.  Träning är jätteviktigt för mig och lika naturligt som att äta, dricka och sova. 

Idag åker vi till svärisarna och blir borta över natten.  Gött tyckte alla utom Centrumkatten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar