tisdag 31 juli 2012

Min överraskning



Vi åkte tåg i några timmar och hamnade i en stad i en annan del av landet.  Där checkade vi in på ett väldigt trevligt hotell och sedan bar det av ut på staden. Vi hade en ljuvlig eftermiddag/kväll och jag fick uppleva något jag längtat efter i flera år! Kommer vara JP evigt tacksam för att han gav mig den upplevelsen.  r jag efter denna storslagna överraskning trodde att kvällen skulle avrundas gick vi till en krog (JP insisterade trots att jag sa att hotellsängen kändes mer lockande än krogen) och där satt en liten skara underbara människor som jag inte träffat på väldigt länge (eftersom vi befinner oss på olika ställen i landet och livet).  Jag blev minst sagt överraskad och så glad och varm i hjärtat! Först trodde jag att det var en glädjens slump men JP låg bakom det hela förstås. Min JP.

Tiden gick alldeles för fort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar